Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

By mě taky zajímalo kdo se aspoň sluvkem zmíní o akci hruška 🤔🙂

1 0
možnosti
Foto

No moc pěkně to vypadalo :)

2 0
možnosti
Foto

J17a14n 25A53n14d42r54l32e

22. 5. 2023 21:22

jo, ja to videl zblizka

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, pozvánku na další trachtaci už máte v mailu.

1 0
možnosti
Foto

Davide, tak snáď na podzim dorazím i ja v plnej sile.

2 0
možnosti
Foto

Zajímalo by mne, kdo napíše blog o dobývání hrušky.😀

Napsala bych jiné slovo místo toho dobývání, ale to by mi smazali.

5 0
možnosti
Foto

J71a68n 25A71n52d76r43l64e

22. 5. 2023 19:22

a pritom to bylo tak poeticke...

3 0
možnosti
Foto

Zuzko, já děkuju tobě za skvělý blog a nezapomenutelné zážitky všude, kam nás cesta vedla Už dlouho jsem se tak nenasmála a nepobavila. A to prý prodlužuje zdraví, což je dobře

4 0
možnosti
Foto

Jitko, ty jediná máš fotky z akce Hruška z flašky ven.😀

3 0
možnosti
Foto

Bylo to prostě bezva a už teď se můžeme těšit na příště😺

3 0
možnosti
Foto

Díky, napsáno s láskou.

2 0
možnosti
Foto

Jsem ráda, že jsi ten fotoblog napsala právě ty, protože máš k místu osobní vztah. Bylo to moc fajn, už se těším na další sraz.

4 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 31,52
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik