Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ES

Všechno může být sexy, když je legrace!

2 0
možnosti
JM

J61a64n 42M26a47r13e38k

18. 5. 2023 16:07

Já jsem to měl jednodužší. Když jsem byl ...náctiletý kluk, neměli jsme lux. Takže: Každou sobotu srolovat gigantický koberec z obýváku a pěkně ze třetího patra po schodech s tou gigantickou rolí ke klepadlu. Tam jsem do koberce třískal, až třísky lítaly a pak ho zase nesl domů, srulovaný na rameni do třetího patra a rozvalil ho v obýváku. Nějaká rebelie proti této bohulibé činnosti neexistovala, nebot' v tom případě by klapačka vyměnila svůj terč z koberce na můj zadek. A tak to šlo dál, z této nelidské činnostimně mně vysvobodia vojna. Ale ten voenský přijímač v 'lázních' v Boru u Tachova bych býval ihned vymněnil za tisícero klepání...

3 0
možnosti
Foto

Kdepak asexuální, Zuzi, všechny činnosti dovedou mít erotický náboj. Budu parafrázovat jeden letitý vtip:

- Maminko, vy jste s tatínkem chtěli mít kluka nebo holčičku?

- Ale kdepak, Pepíčku, já chtěla jen vyluxovat pod gaučem.

6 0
možnosti

Nebo taky umýt vanu. To je ještě návodnější.

0 0
možnosti
IL

I93v25a37n20a 88L95a86n47c93e

18. 5. 2023 15:39

Vyborate si dominantni muze , a tak I Finn ocekava obskakovani. Myslim si, ze muzsky, ktery doma pomaha je vice sexy, nez muz na gauci

3 0
možnosti
Foto

Takže co se týče nádobí a luxování...nic se nezměnilo

3 0
možnosti
Foto

Zuzi, přivála jsi mi vzpomínku na mého strejdu Jindřicha. Byl to chlap jako hora, byl výborný šachista, což byl jeho jediný sport, tudíž váha v rozmezí 120 - 130 kilo byla jeho standardem. A tenhle kus chlapa ze všeho nejvíc miloval mytí nádobí. Doma mu na to v podstatě nesměl nikdo sáhnout. A já, když mám někdy po náročnějším obědě plný dřez nádobí, tak vždycky říkám, kdyby tady tak mohl být strejda Jindra, ten by si užil.

P.S. Zdravím strejdu do nebe, měli jsme podobný smysl pro humor a nějak tuším, že on si tuto moji poznámku seshora určitě přečte.

5 0
možnosti
JP

Kladný vztah k mytí nádobí, luxování či dalším činnostem jsem, Zuzano, v dětství nezískal. Nádobí jsme myli my, tři bratři. Nejstarší myl, prostřední utíral a já, nejmladší, ukládal. Někdy se mě máma musela zeptat, kam jsem uložil kverlačku, ale jinak dobrý. Luxoval, kdo byl po ruce. Prádlo jsem pouze suché sbíral, k věšení mokrého mě máma nepustila, zrovna jako k šití. I když už tehdy nás ve škole učili přišít knoflík a záplatovat díry. Vynášení odpadků samozřejmě já. Asexualita x sexualita domácích prací určitě existuje, žena oděná při vaření pouze do kuchařské zástěry je určitě pro chlapa vzrušující, je schopen ji pozorovat z gauče celé hodiny a čekat na každé předklonění k troubě. Kdežto muž pouze v zástěře a černých ponožkách, tipnu si, tolik žádostivosti nevyvolá.

3 0
možnosti
Foto

Souhlasím s Terezou. Vařím, peču, peru, sušičku ovládám i nádobí myji. Jen to vysávání nechávám synům. Tuhle se mě Majky ptal, k čemu mu to bude? Říkám: tvoje žena to ocení. Odvětil: to budou dělat děcka.

4 0
možnosti
Foto

S Terezou? Snad se mnou, Tereza pomoc mužů odmítá na rozdíl ode mě

2 0
možnosti
Foto

To rozhodně není. A s autem se dnes jezdí do myčky:-))

2 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik