Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Pro mne bylo lečo vždycky za trest, takže nijak nestrádám. :-)

3 0
možnosti
DP

To mi připomíná, že bych se měla objednat na prevenci...:-)

2 0
možnosti
Foto

Aktuální článek. R^Zítra valím do Brna k mému zubaři. Snad se kontrola vyhne peněžence;-D

2 0
možnosti
Foto

No, skoro to vypadá, že nám Vesmír nepřestane dávat příležitosti k povznášení se. Když nás nevykolejí drahá paprika, zkusí to s drahými zuby. A tak máme stále o zábavu postaráno. Není to od něj hezké, že se o nás tak stará. ;-)

3 0
možnosti
Foto

R^Zuby jsou byznys a ten světem vládne, to není dobře. Ale Tvůj úsměv s krásnými zuby za to stojí a ten Finnův je ještě hezčí, promiň, že mu před Tebou dávám přednost, mňau:-)

0 0
možnosti
Foto

I já dávám často přednost kočičímu úsměvu ;-D

2 0
možnosti
Foto

Hádejte, co mě dnes začalo bolet... jo, správně... stolička vlevo dole;-)

1 0
možnosti
VT

Je to jednoduché....pokud má zubní ordinace (a spočítanou mít musí) minutovou režii (náklady) cca 60,- Kč, což je reálné, tak si spočtěte, jak dlouho sedíte na křesle....a k tomu pak ještě spotřebovaný materiál. Máme (my všichni) to "štěstí", že ostatní lékaři musí !! pracovat jako vazalové za ceny stanovené pojišťovnami a nesmí !!! žádat jiné částky, to by potom byl jiný fičák.... Protože ve světě to se zuby takto je, stomatologové si to vydupali . ;-D

1 0
možnosti
Foto

Zuby mám díky Bohu zatím všechny svoje. Nedávno se mi uštípl kousek stoličky a musel jsem se tedy objednat ke své zubařce. Za dva dny jsem měl opraveno. Doplatek dvě stovky a domluvili jsme se, že na kontrolu přijdu za rok. No a lečo možná nekdy v létě. Nebo třeba taky ne. Stejně mám raději tatarák nebo uherák ;-)

1 0
možnosti
MM

Jsem rád, že se máte tak bezproblémově dobře a že jste nám to sdělil.

Mnohé to posílí. ;-D

1 1
možnosti
Foto

Závidím Finnovi ty krásný zuby.:-)

A lečo si dám tak 1x za 3 měsíce, takže mě to nezruinuje.

Za zuby loni 40 000 za můstky.:-)

6 0
možnosti
Foto

Můstek naštěstí nevlastním a doufám že ani nebudu :-)

2 0
možnosti
LV

Je to špatně nastaveným rozdělením pojistného. Na zubní péči jde asi 7 % částky vybrané na ZP. S tím, jak populace stárne a jak se mění nároky, roste intenzita zubařské péče, ale podíl na ZP zůstává stejný. A nikdo nemá odvahu do toho sáhnout. Jsou jen dvě možnosti - buď navýšit ZP - to budou řvát pacienti, nebo přerozdělit stávající ZP, a to budou řvát doktoři, kterým uberou, a místo u zubaře budeme platit třeba u praktika nebo chirurga, nefrologa...

Vyřešila by to legalizovaná spoluúčast pacientů (nadstandard) v celém oboru medicíny s jasnými pravidly. Už to tu bylo, ale levice to zrušila...

3 0
možnosti
OS

Vypadá to jako takový rozumný nápad, ale v našich podmínkách by se brzy nadstandardem stalo i změření teploty.

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik