Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Také spím na pravé straně, až k ránu, když se potřebuju protáhnout, tak si lehnu na levý bok. Jinak pravačka, na břiše vůbec nezaspím ani na zádech.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Zuzi, internet je fakt potvora. Pod Tvým milým článkem o spánku na mě vyskočila reklama o zaručeně pevné erekci, no chápeš to? Jinak můj postřeh, když spím na levoboku, tak se mi prakticky nic nezdá, když na pravoboku, hned mám snů, že nevím, co s nimi.:-)

2 0
možnosti
Foto

Mně se zdá něco furt ať spím na jakémkoliv boku:-)

1 0
možnosti
Foto

Nejhorší je prý spát na břiše. Když ono se tak krásně usíná...;-)

1 0
možnosti
Foto

To mi naštěstí nehrozí, záda mi to nedovolí

2 0
možnosti
Foto

Při psaní tohoto komentáře ležím na pravém boku. Jsem krátce po snídani a myslím na svůj ubohý žaludek a střeva, jaký teď mají nekomfort.;-D

1 0
možnosti
Foto

̈Při spaní na pravém boku se prý hubne.;-D

2 0
možnosti

Finn kouká moudře a modře ...R^

1 0
možnosti
Foto

Parádní pojednání a velice přínosné, já byl doteď přesvědčen, že žaludek mám v luftu po úplně jinejch činostech, takže až příjdu z hospody a lehnu na levej bok, všechno bude v cajku.:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS