Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A co tam, když ne lyže?

Na oficiálním lyžáku jsem naštěstí nebyla, a na tom ve třetí třídě jsme akorát chytili příšernou chřipku - takovou tu typickou v plné parádě.

0 0
možnosti
Foto

A proč jen lyže? Hory jsou nádherný a nemusím jen sjíždět svah nahoru a dolů, mnohem víc si užiju, když po nich chodím

2 0
možnosti
Foto

Zima jaká má být.:-)

1 0
možnosti
Foto

Krásné fotky, Zuzi. Také vzpomínám na první hory, ale Tvůj zážitek Ti tedy nezávidím, to musel být děs. Jsem mj. lyžařský instruktor, teď už takřka bývalý. Zažil jsem na horách mnoho, včetně, jak píšeš, trvale se zlepšujících podmínek. Hezký blog

1 0
možnosti

I50v31a83n86a 20L85a28n11c74e

13. 2. 2023 13:25

Nádherný výhled, a kocourek nezklamal, je stále stejně V

0 0
možnosti
Foto

Krásné fotky a krásný pobyt. Nejvíc se mi líbil, málem jsem řekla "potok", když ono je to Labe.

Zažila jsem naplno onu zašlou slávu hor našeho mládí, teď už jsou hory luxus. Na to první se dobře vzpomíná a nyní se to dobře užívá :-)R^V

2 0
možnosti
Foto

Jsem odbornice na krásné pobyty:-) přes Slevomat, normálně bych to finančně nezvládla;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Parádní fotky, Zuzi. Ale ta poslední je stejně nejhezčí:-)

1 0
možnosti
Foto

Jasně, proto moje fotoblogy končí fotkou nejkrásnějšího kocourka na světě;-)

2 0
možnosti
Foto

Zuzko, radši 10x hory než 1x moře. R^

2 0
možnosti
Foto

:-)R^

A nad Montanou je vojenská zotavovna Bedřichov.;-) tam to zase znám já.

Hezké fotky a jako vždy sladká třešnička na konci - pan kocúr.:-)

2 0
možnosti
Foto

jojo a taky bazény a tam jsem jedno odpoledne plavala:-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS