Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo, i zbytek bytu :-), ovšem nejhezčí je kocourek :-)

1 0
možnosti
Foto

Nejlepší je ten model na poslední fotce.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

to se hezky čte, mic hezky čte😁

1 0
možnosti
Foto

Já se snad na nějakou výstavu půjdu někdy podívat, případně omrknu a výhledově samopozváním omrknout tvůj byt, jestli to je opravdu on:-P

3 0
možnosti
Foto

Díky za laskavý článek!

3 0
možnosti

Po období vynálezu fotografie jde už výtvarné umění nějak mimo mne.

Tu víru v naděj s Vámi sdílím.

2 0
možnosti
Foto

Ti, co nám dávají naději, nejsou tak vidět, ale je jich hodně

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,64
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik