Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hlavně, že jsi stihla volby a neublizila si.

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, tak to já bych skočila mladíkovi do náručí, u tebe to bylo jak?;-D

0 0
možnosti
Foto

no.... nastavil předloktí, abych se měla při doskoku čeho chytit ;-D

0 0
možnosti

Rekonstruujeme dům takže venku i uvnitř máme občas novou betonovou plochu. Naši psi si vždycky najdou nestřeženou chvíli a po čerstvém betonu se projdou.

0 0
možnosti
Foto

Vypadá to, že jste si docela slušně vespolek zaskákali:-)

1 0
možnosti
Foto

Jo, bylo to srandovní. Obyvatelé domu, kteří mají děti a psy, se radši na týden odstěhovali:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Hezký článek, Zuzi. Kdysi před mnoha desetiletími jsme s tátou betonovali venkovní schody na chalupě. Naše tehdejší kočka v nich zanechala otisk tlapky, který tam zůstal na památku a možná je tam stále, i když tu chalupu už dávno nemáme.:-)

1 0
možnosti
Foto

Finna to taky lákalo, ale já mu to zatrhla:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik