Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Vzteklej Finn.;-D Jo, dovolená o prázdninách je na dvě věci.:-P;-)

0 0
možnosti
Foto

Přesto byla ta moje bezva, ale doufám, že nebudeme od srpna zkoušet a pojedu v září:-)

1 0
možnosti
Foto

Krásné Zuzi R^ Karma letí :-)Užij si hezky sváteční denV

1 0
možnosti
Foto

Uffa, dneska je vlastně Hanka, omlouvám se:-/, už 10 dní jsem doma s Kovidem a nějak mi to nespíná ;-D I tak si užij hezky dnešní den, i když nemáš svátek ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Rozhodně sis to zasloužila, Zuzi. A nutno podotknout, že máš elegantní kolena;-)

3 0
možnosti
Foto

Zuzko, krásné fotky - hlavně ten Finnův "psí pohled" na té první. Tu rybu k večeři jsi snědla celou? :-)

2 0
možnosti
Foto

Z té ryby byly stejky pro celej hotel:-)

1 0
možnosti
MV

Éňo ňůňo, Zuzo! Krasnej srpen preju

2 0
možnosti
Foto

Od 21. srpna zkoušíme, ale už se těším

0 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 31,75
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik