Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Za bolševika na vojenském cvičení záložáku jsme byli ubytováni ve velkém stanu v počtu 20 bojovníků. Každé ráno se na mé hrudi uvelebil docela navoněný kocour, nebo kočička, pohlaví jsem nerozpoznal..

Vždycky jen na mé hrudi, asi zvířátka poznají dobrého člověka. ;-D

3 0
možnosti
Foto

R^Máš nejlepšího parťáka na světě:-)

3 0
možnosti
Foto

Zuzko, provokativní název i perex. Ten tvůj Finn je ale zvíře. ;-DMě Čárlí v noci vzbudil, když škrabal na dveře a když jsem znovu zabral, tak pro změnu hrozná rána, jakoby spadl z postele (co pil, to netuším).

2 0
možnosti
ES

To je ale mazel! Asi lze těžko odolat...R^V:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 31,67
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik