Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Karma. Také peču. Ještě nikdy jsem cukroví nekoupila.

1 0
možnosti
Foto

Chválím a dík za karmu:-)

0 0
možnosti
MM

Vaše blogy jsou balzám na duši, :-) R^

6 0
možnosti
Foto

Děkuju!! Váš diskuzní příspěvek je pro mě taky balzám, to mi věřte:-)

0 0
možnosti
Foto

u nás se nepeče, pač nemáme troubu a v remosce to nejde, ale i tak budeme mít cukroví domácí z jiného domu:-)

0 0
možnosti
Foto

No jo, ale to musíš jít a užít si tu atmosféru při pečení jinde, páč ta k tomu prostě patří :-)

0 0
možnosti
PK

No je fakt, že domácí je nej, ale občas si koupím taky "domácí" od privátní výrobkyně z vedlejší vesnice a kvalita je vysoká a chutná toR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Věřím, ovšem ta atmosféra při pečení je k nezaplacení:-)

0 0
možnosti
ND

Hezké Vánoce, Zuzko.

1 0
možnosti
Foto

Tihle čtyřnozí pomocníci jsou nedocenitelní Zuzi.:-) A Tvé cukroví krásně voní až sem:-)R^

5 0
možnosti
Foto

Bez Finna bych to nezvládla;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 31,75
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik