Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RP

Pokud je člověk mladší tak se o takové věci nezajímá. My jsme stěhovali urny rodičů ze hřbitova na nám bližší a take bylo překvapení. U správkyně hřbitova jsme viděli obrovskou knihu něco jako byl Lexikon v Saxane, údaje tam psané byly i starým pismem dalo se toho v ní vyhledat vše od založení hřbitova. Tam jsme zjistili, že v hrobě máme pohřbené děcko z doby prarodičů o kterém nikdy nebyla řeč.

0 0
možnosti
ND

I já jsem shodou okolností letos platila hrob na dalších deset let a to bez problémů, ale je to v Praze, a to je jiná situace, zde jsou hřbitovní správy.

Ačkoliv chápu, že ti, Zuzko vznikly takové patálie, tak si myslím, že v první řadě chybovala tvoje rodina (dle tvého popisu i ty) a pak až ta organizace u vás ve městě, která má hroby na starosti.

No hlavně, že se to podařilo napravit...

0 0
možnosti
  • Počet článků 431
  • Celková karma 30,17
  • Průměrná čtenost 1253x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik