Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

KrásaR^. Loni jsme tam měli jet. Koncem ledna objednali a v březnu přišel lockdown. Takže smůla. A ještě jsme přišli o velkou část peněz ZŠ zrušené letenky;-€

0 0
možnosti
Foto

My jsme měli zpáteční letenky za 2300 kaček, ovšem bez kufru. Letělo nás sedm, tak jsme měli dvě letenky dražší a dva kufry dohromady. Všechno se dá vymyslet. :-)

2 0
možnosti
Foto

R^Nádhera, Zuzi, je fajn, že jste si to tak parádně užili. Člověka na takových cestách jen trochu mrzí, že s sebou nemůže vzít kočky, podobně jako lidé jezdívají se svými psy:-)

1 0
možnosti
Foto

O Finna bylo postaráno, ale stejně mi vynadal;-)

2 0
možnosti
PK

Byl jsem a kochal se, tedy kdysi, teď jste mi to připomněla. racek na stolku super. Ale co mě šokovalo, že Italové jsou v dodržování požadavků ohledně nošení roušky poctivější než Češi.

2 0
možnosti
Foto

Nejen Italové. Kamarádka z Vídně byla na návštěvě v Brně a byla v šoku, jak nenosíme roušky. V Rakousku to všude striktně dodržují...

2 0
možnosti
VN

Krásné pokoukání, zeleně a kytiček... Také dveře vchodové mě zaujaly.... R^

1 0
možnosti
Foto

Jo, Řím je velmi fotogenický:-)

1 0
možnosti
Foto

Byla jsem tam - ale už je to dávno. Hezké... ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Důvod vrátit se a zopakovat :-)

1 0
možnosti
Foto

Pěknýýý! Tam jsem...také nebyl...;-D Ale Finn je jednička.:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Tak tam jeď, stojí to za to:-)

2 0
možnosti
Foto

moc hezký, takový veselý, barevný, jen by mě zajímalo, co tam točí za pivo:-)

0 0
možnosti
Foto

budeš se tam muset vypravit a zjistit to, páč my jeli ve vínu:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 31,72
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik