Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

mne to teprve ceka, Zuzo

ale mas recht: nikdy bych neveril, jakou mi udela radost normalni objednavka jidla a pullitru piva k tomu!

0 0
možnosti
Foto

Žejo! Taky se nemůžu dočkat, až si dám u stolu v hospodě něco dobrýho

1 0
možnosti
PK

K vakcinaci starších ročníků, též mě překvapilo , že mnoho starších odmítlo očkování, jejich vysvětlení se zdá býti srozumitelné....

0 0
možnosti
Foto

Vysmátej Finn je nádhernejVR^!

Já jsem už v registraci od 30.3. s kódem rizikové skupiny od doktora a teď už vlastně i regulerně věkem a...stále nic!:-/

0 0
možnosti
Foto

Radka nemá někde protekci?

0 0
možnosti
ND

Já mám za sebou covid a před sebou po třech měsících datum očkování...

Nejsem expert, ale myslím si, že jsi udělala správné rozhodnutí.

1 0
možnosti
Foto

no já si to nejen myslím, já to vím. A odpůrce očkování naprosto nechápu.

3 0
možnosti
Foto

Není po ránu nad veselou notu. V

1 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 31,78
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik