Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Stres z covidu, to se můžeš nelíbat jak chceš.;-)

0 0
možnosti
Foto

Tak z covidu to nemám, jsou jiný stresy ;-)

0 0
možnosti
PA

P46e94t21r 68A10g94u30l10á92r

23. 11. 2020 10:56

Opar mi vyskočí sem tam, když mi klesne imunita. Párkrát do roka. Většinou už poznám, že se na mne chystá. Bezpečně mi pomáhá Herpesin. Ale ne mastička, ta opravdu nefunguje. Tablety. Když je vezmu ještě než mi opar vyskočí, tak ani nevybují a zůstane jen u zarudlého flíčku, který za pár dní odezní. A když to nestihnu, opravdu zastaví růst a potlačí opar. Za pár dní je klid.

0 0
možnosti
Foto

Dík za tip, vyzkouším!

0 0
možnosti
MV

sem tam, hlavne pri stresu v praci, me tahle mrcha taky navstivi

nic nepomahalo az do doby, nez jsem v Americe prisel na Carmex!

da se to poridit i tady

https://www.notino.cz/carmex/classic-hydratacni-balzam-na-rty-v-tycicce-spf-15/p-550159/?gclid=EAIaIQobChMIouSq7K-Y7QIV5hoGAB0MuwhJEAQYASABEgLPLPD_BwE

zkus, treba to pomuze a mej se i s oparem bajecne, Zuzo

0 0
možnosti
Foto

hned na ten americkej zázrak mrknu, a báječně se mám, neboj!

1 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 31,75
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik