Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mám dvě dvacetiletý dcery, taky letos odmaturovaly a právě teď studují online vysokou. Zatím to snad zvládají, ale asi je to náročné. Můj začátek vysoké vypadal dost jinak... Svoje dvacetiny už si nějak moc nevybavuju. Byl rok po revoluci, ale přesto nebo právě proto jsem se v životě asi dost plácala. Je to takový trochu bezradný věk, myslím.

R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Tak to máš doma dvojnásobně. A ten věk je opravdu bezradný, člověk je dospělý, ale ještě tápe, asi to tak má většina dvacetiletých

1 0
možnosti
JK

Autorko, možná jste si měla už po ukončení maturity zajistit práci, kdyby to s VŠ nevyšlo. S maturitou jste nemusela zrovna do fabriky.

0 0
možnosti
Foto

Jste koukám hned hotový s úsudkem i radou. Omlouvá Vás neznalost okolností... v té fabrice jsem byla proto, že jsem potřebovala i někde bydlet a oni nabízeli ubytovnu. Původně jsem tam měla pracovat v laboratoři, jenže mě vrazili na dílnu. Naštěstí jsem tam byla jen pár měsíců, pak jsem se dostala na školu, sice ne vysokou, ale vyšší, která nepatřila pod ministerstvo školství, ale kultury. Tam jim moje papíry nevadily.

0 0
možnosti
Foto

Tiše Ti závidím a obdivuju, nepamatuju se co jsem dělal v den šedesátin, natož dvacetin, a to ani minutu, natož kde jsem byl a co jsem dělal, což se týče také třicetit, čtyřicetin...:-)

2 0
možnosti
Foto

Kdyby tě balily dvě policajtky ve Stromovce, tak by sis to určitě zapamatoval ;-)

2 0
možnosti
MV

Pěkná úvaha, Zuzo. Jak já se těším do práce!

0 0
možnosti
Foto

Já se zase těším, až budu rekonstruovat svůj byt, ale to je vlastně taky práce, Máro

1 0
možnosti
VF

Když mám starosti a trampoty, vzpomenu si na dědu (*1885) jaké hrůzy a těžkosti zažil, pak vím, že když nejde o život, dá se zvládnout spousta věcí. A to není jen nějaká fráze. Držme se.

3 0
možnosti
IL

I14v46a41n64a 79L93a13n86c15e

29. 10. 2020 14:12

Je to hrozná doba. R^R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

a nejen teď, stačí se ohlédnout do minulosti... rychle jsme si zvykli, že se máme dobře. Vypadá to, že jsme si o covid trochu koledovali, vlastně se přírodě nedivím.

3 0
možnosti
Foto

VŠ vyjde příští rok, jenže co do té doby...?

0 0
možnosti
Foto

J62a19n 15P43r53a78ž29á67k

29. 10. 2020 13:17

R^Hezký a smutný, Zuzi, musíme doufat, že tahle tíže brzy pomine, vydržet a snažit se, aby se tak stalo co nejdřív. Držím mu palce.:-)

0 0
možnosti
Foto

jo, Honzo, když si představím, že mi je dvacet a musím sedět doma...

0 0
možnosti
  • Počet článků 431
  • Celková karma 30,18
  • Průměrná čtenost 1253x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik