Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

konam tak uz poradne dlouho, Zuzo

at nam to vyjde!

1 0
možnosti
Foto

To je úplně špatný příměr. Jediné co to ukazuje je to, že ani Prymula nevěří tomu co hlásá a celý ten boj proti nemoci covid19 je jen divadlo, aby se mohly ušít miliardové kšefty.

1 0
možnosti
Foto

Já se domnívám, že Babiš se prostě chtěl Prymuly zbavit, aby mu snad nepřerůstal přes hlavu. Proto Faltýnek zorganizoval provokaci, která mě byalo la Prymulu zdiskreditovat. Tomu nasvědčuje i nezvykle rychlá reakce premiéra Babiše, když okamžitě vyzval Prymulu k rezignaci.

Na Prymulu nalíčili léčku a on se do ní chytil. Pro mne není důležité, zda Prymula jednal s Faltýnkem v restauraci, nějakém salonku či v soukromých prostorách, zda vyšel ven s rouškou či bez ní. Největší Prymulovou chybou to, že na nějakou večerní schůzku s Faltýnkem vůbec přijel. Mohli spolu jednat v nějakých oficiálních prostorech - na ministerstvu, v poslanecké sněmovně atd.

Teď jsem zvědavý, zda Babiš skutečně Prymulu odvolá a jak se k tomu postaví prezident Zeman.

3 2
možnosti
PV

P69a30v55e85l 80V18é34b88r

23. 10. 2020 14:52

Vůbec by mě nepřekvapilo, kdyby to tak bylo (a dost věcí tomu nasvědčuje), ale to není důležité. Podstatné je to, že náš milovaný plukovník v záloze nejednal podle svých vlastních příkazů a dobré je, že byl u toho nachytán. Nikdo ho nenutil, aby chodil do hospody, která měla být v době jeho příkazem zavřená a navíc ho nikdo nenutil chodil bez roušky, kterou přikázal pro všechny bez výjimky.

3 0
možnosti
Foto

J26a66n 28P17r23a95ž33á62k

23. 10. 2020 14:17

R^Zuzi, Tvůj předchozí článek jsem ani nekomentoval, překvapil mě. Ale omlouvat se za něj nemusíš, prostě jsi to tak vnímala a podala upřímně. Tenhle dnešní je super, cítím to stejně a jsem rád, že jsi ho napsala. Drž se, vše bude zas dobré:-)

3 0
možnosti
Foto

Já vždycky píšu co si myslím, Honzo, a ten předchozí článek jsem napsala v době, kdy jsem doufala, že to Prymula po Babišovi srovná.

1 0
možnosti
ND

Nemáš se proč omlouvat, podlehla jsi okamžiku emoci. Já jsem se tedy hodně divila a nic jsem ti nepřipsala...

1 0
možnosti
Foto

Víš, mně v tu chvíli připadalo, že by to ten Prymula mohla ukočírovat...

0 0
možnosti
PS

Už aby byl Primula pryč ať táhne e vezme si ty svoje zákazy s sebou. Jak dlouho nás bude tento diletant omezovat na svobodě.

Počítám že po rezignaci covid do 14 dnů zmizí a zajdeme si na jedno nebo do kina.

0 4
možnosti
Foto

Tak tohle beru jako ne moc povedenou satiru...

4 0
možnosti
KL

Není proč se omlouvat., Zuzano. Psala jsi na základě toho, co jsi o něm v té době věděla a jaké sis o něm na základě toho udělala mínění. To přeci není žádná ostuda ...

Pěkný den a pevné zdraví :-)

1 0
možnosti
Foto

Kateřino, já jsem naštvaná, rozčarovaná a zhnusená. Stydět by se měli jiní, i když... já se stydím za ně...

0 0
možnosti
PK

Vyčkal bych , zda porušil VN, či nikoliv...a vy čiňte jak se vám zdá nejvhodněji..

2 0
možnosti
Foto

Kolik mrtvých jste ochotná si vzít na triko svým schvalováním ukvapeného odvolání ministra zdravotnictví?

0 9
možnosti
Foto

Na tohle měl myslet Prymula, než vlezl do profláknuté restaurace. Ministr zdravotnictví se musí chovat příkladně

9 0
možnosti
Foto

Je to jasné, vždyť je to kámoš Zemana. Měl přece dostat metál. :-/A to jak se zachová jsi nemohla předvídat.

0 0
možnosti
Foto

Ani ve snu by mě to nenapadlo, Oto. Jen bych chtěla být muškou a poslechnout si, co s Faltýnkem kuli za pikle.

2 0
možnosti
Foto

ve snu by mě nenapadlo, že zrovna plukovník nebude dodržovat pravidla...

2 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik