Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE

Zuzko, mě to taky štve. A když k tomu vidím tu záplavu infantilních vtípků na netu.......... no, tak doufám, že většina lidí to přecejen furt bere s nadhledem!:))

2 1
možnosti
Foto

nadhled jo, ale vocaď pocaď;-)

1 0
možnosti
Foto

Píšeš Zuzko, že o politice nepíšeš, ale covid je politikum jako vyšité. Osobně se víc bojím všech těch opatřeních s virem spojených mnohem víc než toho viru samotného. A to říkám jako člověk, který patří mezi nejvíc "ohrožený druh". Co si celé o tom myslím jsem napsal před dvěma dny zde https://jiriberanek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=758882

13 0
možnosti
Foto

Jirko, normálně o politice nepíšu, opatření jsou bohužel nutná

1 2
možnosti
Foto

Paní migrantko za mě velká karmaR^R^

3 0
možnosti
PD

Ale jo, rozumně shrnuto a asi je v tom i dost pravdy. Já si tedy rád nějaká ta rýpnutí do Prymuly poslechnu a zkouknu nové vtipy, ale teď už jsme v situaci, kdy prostě musíme zatnout zuby a snažit se přežít a řídit se maximem možných doporučení. Účty se budou sčítat až po bitvě a tam už to doufám celá ta Burešova parta nerozchodí.

3 2
možnosti
MM

Teď už něm nezbývá než poslouchat a pokud možno "dobrovolně z donucení".

A toho plukovníka bych mu odpustil. Špičkový neurochirurg profesor Beneš je taky plukovník, oba holt slouží nebo sloužili v institucích které podléhají armádě.

1 0
možnosti
Foto

No...žádný Marek Eben to neni;-D, mělo tohle přijít dřív,to zadruhé, či zaprvé, ale já na dramatické sinusoidy plné vsuvek od hlavního muže s hlavou na stranu už tak zdatně neslyším, že se tady celkem osvobozená snažím pochopit ty ministrovy nervy a prosbu... robota, co si pracně získává podporu a lidský rozměr. Není to jednoduché. Sice z něj nedělám Jirku Kroupu ve večerní škole, co tam stojí sám s hrdobcem, ale jo:))R^ dejme tomu;)

0 0
možnosti
Foto

J79i82ř67í 90K32i59n96d86l

15. 10. 2020 15:56

Boj s covidem 19 nikdy neskočí . Žádné restriktivní opatření, žádné roušky, žádné očkování covid nezabije. Covid tu zkrátka je a my se s ním musíme naučit žít, tak jako s chřipkou. Přijdou onemocnění, jež budou mít stejné příznaky , jako covid 19. Budeme smrkat, kýchat, budete mít mírnou teplotu. To s podzimními měsíci prostě nastává a většinou se na tom také podílejí koronaviry, i když jiného typu. Vypukne panika?!“Hlavně nepanikařit a vrátit život do normálních kolejí. Vláda by měla veřejnost zklidnit, nikoli ji vystavovat strašení.

13 5
možnosti
Foto

Chřipkových kmenů je celá řada, navíc dost radikálně mutují. To není případ covidu. Kdyby díky globalizaci nedostal možnost se rychle šířit, žádný významný problém by nepředstavoval. V podstatě si za epidemii můžeme sami - svým chováním.

Jakmile se populace promoří, půjde jen o další z rodiny koronavirů, nebude to tedy druhá chřipka, jak se mylně domníváte, protože z některých podobných příznaků odvozujete příbuznost.

0 4
možnosti
Foto

tak já poslouchat musím, pač jsem jenom degradovaný svobodník důchodce v záloze:-)

7 0
možnosti
Foto

to ti chválím, tentokrát není čas na neposlouchání, svobodníku:-)

1 0
možnosti
Foto

J30a74n 19A96n75d88r66l19e

15. 10. 2020 15:15

souhlas, Zuzko, teda ve výčtu neoblíbených jsi zapomněla na Zajíce, ale neva, blog dobrý i tak!!

R^:-)

1 0
možnosti
Foto

zajíc, to je takovej můj osobní covid, s ním mi plukovník nepomůže;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 431
  • Celková karma 30,18
  • Průměrná čtenost 1253x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik