Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzko, parádní blog, mám stejný názor jak kolega Jaromír;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Tak tohle je jasná titulka jako vystřižená, protože v rámci objektivity je třeba se na věci podívat tak nějak objektivně z obou stran. Každopádně Ti ale gynekoligické vyšetření závidím, pač to je jediné, které ještě nemám, i když jsem u doktora každou chvíli.

8 0
možnosti
Foto

Jo, na gyndě si holka docela užije;-) ale obávám se, že admini moji snahu neocení;-D

1 0
možnosti
Foto

Jupííí! Zuzanko, to je fantastický blog, tleskám, kývám, směju se kolem celé hlavy. To se Ti povedlo!!! ;-DR^V

3 0
možnosti
Foto

Zdeni, dík, i já jsem se při psaní bavila ;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik