Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nejlip by to vasemu ex rekli Kotenockin s Rusakovem: "Jen pockej, Zajici!"

0 0
možnosti

Asi je dobre, ze jste konecne realizovala sve zajeci umysly

0 0
možnosti

Ja si myslím, že spravodlivo vyhodnotiť takúto situáciu bez informácii

z oboch stran je prakticky nemožné.

No aj napriek tomu držím pani Z. palce.

0 0
možnosti

Také já přeji dobré nebo ještě lepší časy R^

0 0
možnosti

Bude to dlouhá cesta, ale jinak to zřejmě nejde. Kazdej podobný cesty známé. Ať se ti vykracuje s lehkostí, Zuzko, přeju.

0 0
možnosti
Foto

Není to jednoduché, ale o to víc se umíme radovat z obyčejných věcí kolem sebe. Držím palečky. :-)

0 0
možnosti
Foto

Tak, radši emigrovat!:-)

1 0
možnosti

Zuzano, ja sice uz od nasich prvnich pisemnych kontaktu jsem intuitivne vycitil, ze neni vsechno v poradku, ale ze je to tak zle jsem opravdu netusil. Oba jsme radi, ze jsi nasla odvahu to radikalne resit. Pozdravy ze Severu a drzime palce.:-)

1 0
možnosti
Foto

Dane, dík a pozdravuj svou milou ženu

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,41
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik