Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Já zboží vybírám po paměti, ale problém mám s placením. Platím v hotovosti a pokladní se na mě dívají nevrle. Jenže já bez brýlí nevidím a když si je vezmu tak se mi hned zamlží, takže zase nic nevidím. Stačilo by zvednout limit třeba na 1000 Kč, abych nemusel zadávat PIN.

0 0
možnosti
Foto

A co takhle nechat si nákup dovézt domů?

0 0
možnosti
MV

zavazite ve svem volnu?

0 0
možnosti
Foto

R^Spravna volba bez ohledu na to, ze neumyslna. A priste, Zuzi, pridej forku zajeci rousky, at se taky pokochame:-)

4 0
možnosti
Foto

no hlavně že to můžu svést na chudáky brejle;-)

2 0
možnosti
ND

Myslím, že ten nákup nedopadl špatně, chuťově je je to určitě podobné té mrkví s jablkem, akorát ty kalorie, ale ještě pořád se dají vyběhat. Hodně zdraví a pohody, Zuzko!

3 0
možnosti
Foto

na kalorie kašlu, teda...zatím ;-)

0 0
možnosti
MV

jsi proste hedonistka - cerveny a nutela - to je skoro jako lezet na plazi nekde v Tichomori....

0 0
možnosti
Foto

viď, taky si to užívám

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik