Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzko, to je moc pěkný blogový Valentýňák.R^

Jen dodám, že já se mám tak ráda, že si sama sobě kupuji i květiny.:-)

0 0
možnosti
Foto

No já občas nějakou kytku dostanu, ale taky si je sama kupuju:-)

0 0
možnosti
Foto

Každý den by měl tak hezký, abychom si mohli vážit toho, že jsme jej tak mohli prožít. Tak už jen samé hezké dny. V:-)

1 0
možnosti
Foto

Jenže abychom si takových dnů vážili, musíme si prožít i ty horší...

1 0
možnosti

Dárky a vášeň po celý rok ... tak to má být. R^V

0 0
možnosti

Ententýky Valentýky, hlavně že zajíc vyletěl z elektriky, když už vás neměl ani za zlámanou grešli, Zuzano. Do roka a do dne přijde vůle to zkusit znova (dřív nedoporučuju, oddechový čas je nutný). A nemusí to být zrovna hormonální bouře jako v šestnácti, stačí šumění větru ve větvích sasafrasu. I tak to bude zázrak.

0 0
možnosti
Foto

když ty hormonální bouře netuší, že mi není šestnáct ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Zuzi, Marek mě předešel, zkrátka žij každý den a oslavuj, co to dá, Valentýn, nevalentýn:-)

1 0
možnosti
Foto

beru to jako rozkaz, Honzo:-)

1 0
možnosti

uzivej, Zuzko, kdykoliv

ja na 14. unor taky nehraju

2 0
možnosti
Foto

Tak, to je nás víc, co na 14. února nehrajeme. R^

0 0
možnosti
Foto

Ale tak můžeš si udělat klidný večer sama se sebou.;-)

0 0
možnosti
Foto

Klárko, to mám v plánu ;-)

1 0
možnosti
Foto

Každý den by měl být mezi partnery o porozumění a lásce nejen o Valentýnu. Zamilovanost je krásná etapa života, ale důležité je vytrvat s člověkem který za to stojí

.Zuzko na vás určitě ještě někde ten správný chlapík čeká a těch kytek, večeří bude spousta

.Je to tak, jak píšete Valentýn svátek zamilovaných=byznys. R^

3 0
možnosti
Foto

Valentin je importivaný svátek, by mě zajímalo, jestli by se ve valentinských zemích ujmulo třeba 27.září, Den železničářů:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik