Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzko, držím palce, aby pelíšek byl co nejdříve. Je moc dobře, že svobodu užíváš takhle pěkně. Držím palečky. :-)

0 0
možnosti
Foto

Tvá migrace nám všem přináší zajímavé pihledy. Ale tu kotvu Ti přeji co nejdříve.R^

0 0
možnosti
Foto

jo, mám o čem psát, Tome, ale tu kotvu si přeju čím dál víc, vlastně přístav

0 0
možnosti
Foto

Zuzano, R^VA přeju brzké zakotvení!

1 0
možnosti
Foto

jo, taky si to přeju, Šárko:-)

0 0
možnosti
Foto

V Kyjích se najdou také pěkná místa. Koukám i hospůdky:-) Ještě nikdy jsem se nedostal do toho románského sv. Bartoloměje. R^

2 0
možnosti
Foto

taky jsem se tam nedostala, měli zavřeno

0 0
možnosti
Foto

Zuzanko, já bych tomu řekla období vyčkávání. Věřím, že Ti přinese sladké ovoce ještě dřív, než nastane čas sklizně.

Cíl výletu jsem bohužel neidentifikovala.;-(

0 0
možnosti
Foto

prošla jsem Hloubětín, Lehovec a Kyje, kde je rybník a kostel :-)

0 0
možnosti
Foto

Jako úplně první věc Vám přeji úspěšné hledání pelíšku.

Výlet i fotky vypadají moc pěkně. koukám, že na vodní hladině je taky houfec migrantů ;-D.

Zaujala mě netradiční, středověce vypadající budova kostela na dvou fotografiích (aspoň mi to tak připadá..)

Tak vše dobré!

0 0
možnosti
Foto

Už jsem si našel pár odkazů a fotografií. Te kostel je úchvatný!

http://jdem.cz/ffurz5

1 0
možnosti
Foto

R^Zuzi, přiznám se, že cíl Tvého výletu jsem nepoznal ani podle rybníka, ani podle kostela. Ale jedno vím jistě, nejvíc by Ti slušel film, který jsi v posledním odstavci jmenovala jako třetí a říkám to, přestože jsem ho neviděl.:-)

0 0
možnosti
JP

Nevím, co za vlastní bydlení plánujete, Zuzano, ale já se pustil do stavby malého domečku na okraji Prahy. Po tři čtvrtě roce nemám ani stavební povolení, přišel k nám bílý kůň, zaleh nám celý stůl, ale papíry. Místo sněhu na ulicích. Absolutní zmar a šílenství. Pokud nekoupíte nêco zkolaudovaného, odkud už úřední šiml bohorovně odcválal, říkáte si o proměnu migrantky v pacientku. V zařízení, kde jen hromady utišujících léků, ticho a laskavá péče lidí v bílých pláštích přinášejí úlevu.

1 0
možnosti
Foto

stavba domu mi nehrozí, to už mám za sebou. Přeju pevný nervy!

0 0
možnosti
Foto

život migrantky je bezva my zakotvení to máme horší:-)

0 0
možnosti
Foto

záleží v jakým přístavu kotvíš :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,77
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik