Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzanko, to bylo moc pěkné, děkuju za báječnou chvilku s Tvým dnešním blogem!R^

0 0
možnosti
Foto

pekelně i nebesky betelný:-)

0 0
možnosti

Kouzelné Zuzanko. Zdravím pana Roubala a Vám oběma přeji krásný advent.R^

0 0
možnosti
Foto

Dano, dík, i Vám přeju krásný advent

0 0
možnosti
Foto

R^Už jsem si skoro myslela, že je to vystavené někde na nádraží.;-D

0 0
možnosti
Foto

no u tebe bych spíš čekala zoologickou ;-D

0 0
možnosti
Foto

Paráda! A pak že jsou každé vánoce skoro stejné, jak jsem nedávno odposlechla v autobuse. Nejsou. Panu Roubalovi děkuji za krásné figurky a nádraží a Tobě za vysvětlení, jak přišel Ježíšek na svět. :-);-)

0 0
možnosti
Foto

Vánoce jsou obzvlášť letos úplně jiný než obvykle. Pro mě jiný.;-)

1 0
možnosti
Foto

To jsi mému ajznboňáckému srdci udělala velikou radost!:-)R^ Zatím železniční betlém znám pouze papírový : http://ct.upce.cz/ctb99/jicha.htm

0 0
možnosti
VN

Krásně jste to převyprávěla. Tohle je to pravý ořechový k vánocům...

Hezké svátky přeji .... R^

0 0
možnosti
Foto

Děkuju! Taky Vám přeju hezké svátky:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,65
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik