Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzko, ještě jsem stačil opožděně vklouznout sem do diskuze. Nedaleko KV jsem se narodil, ale i mě vítr odvál jako uprchlíka daleko. Povedlo se najít nový domov, to přeji také Tobě! Ve svém požehnaném věku jsem si, bez dovolení, dovolil TYKAT. DĚVČÁTKO, přeji brzké štěstí! Hezky napsané i zvěčněné R^R^R^R^

0 0
možnosti
MV

Krásně užíváš. To jsem rád.

3 0
možnosti
Foto

Marku, i já jsem ráda, že jsi rád, a užívám si, to jo. Momentálně nachlazení, ale to přejde

0 0
možnosti
Foto

Na výlet do Karlových Varů též ráda vzpomínám.

Karma :-)

1 0
možnosti

Je to hezké povídání i fotky, a myslím, že se vydařila i doba, kdy jste tam Zuzanko byla. Hezké podzimní barvy jsou to pravé na přemýšlení. Jezdívám občas do Lázní Mšené - je to kousek od nás. Jsou malinké, ale příjemné a atmosféra si s těmi Vary nezadá. Zdravím. A držím palce, ať se Váš život obrátí tím nejlepším směrem. :-)VR^

1 0
možnosti
Foto

Dano, v Lázních Mšené jsem byla dvakrát po třech týdnech, a kdybych si mohla vybrat, tak jedu zase tam.:-)

0 0
možnosti
Foto

Nikdy jsem tam nebyla moc hezké povídání i fotky. R^

1 0
možnosti
Foto

Zuzko a mně se víc líbí Mariánské Lázně.;-)

Jinak si užívej všeho dosyta a přeju mnoho štěstí při hledání nového hnízdečka.

1 0
možnosti
IL

I87v33a68n71a 54L62a84n25c63e

22. 10. 2019 13:17

Také mám ráda "mariánky", nejvíce jsem milovala Frntiškovy Lázně, malé, klidné, alespon v době, když jsem tam pobývala

0 0
možnosti
Foto

Véčerni Praháá

- Londýn si neví rady s přívalem blondýn

- Calais vyhlašuje kritický nedostatek odbarvovače

- Brusel volá po odstranění režimu diktátora Zajíce

- Z Varů se ozývá: "nam náda balšája kalanáda"

:-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^ Tak to bylo velmi potřebné. Moc Ti to přeji.V

1 0
možnosti
Foto

Soňo, bylo. A Vary jsou velmi fotogenické, určitě by sis tam přišla na své

0 0
možnosti
JP

Lázně jsou skvělá věc, já si dopřál za život jen jedny, v Třeboni. I tak se mi to zdálo opovážlivé, takhle se na týden zdekovat z práce pro blaho mého zaměstnavatele. Teď si říkám, že budu jezdit víc. I Vary jsem miloval, jezdil jsem tam do rozhlasové ubytovny na víkend, tehdy luxusní, 50 Kčs za noc a přímo na kolonádě naproti divadlu. Takové ceny už tam asi nebudou. Co mě zaráží, je nejen chování "pana" Zajíce, ale i to, že jste zřejmě odešla s ranečkem z milovaného domova. Asi i bez té matrace. V drtivé většině odcházejí s kartáčkem na zuby muži (jako třeba já z prvního manželství), tady je všechno jinak?

1 0
možnosti
Foto

Josefe, je to tak, jak píšu. I peřinu jsem si musela koupit, kartáček jsem si vzala. A zjistila jsem, bez čeho všeho se můžu obejít.

1 0
možnosti
Foto

Dobře, že jsi jela. Člověk se občas potřebuje dát do kupy (tělesně i psychicky). Škoda, že jsi tajně nenafotila nějaké ty teplákové outfity, jako inspiraci pro módní časopisy.R^:-);-)

2 0
možnosti
Foto

Pavli, to jsem si netroufla. Z mnoha ruských klientů táhl alkohol:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik