Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RE
Foto

Snad každý máme ve svém srdci místa, která jsou nám nejbližší, která známe od dětství, místa, kde jsme začali objevovat svět a jeho řád. Pocit nesvobody a útlaku je to nejhorší co může člověk zažít. Přeji Vám to svobodné "vydechnutí", paní Zuzanko. A ať se Vám daří... ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Mirko, dýchám ze všech sil a díky:-)

0 0
možnosti
Foto

Něco z toho jsem taky nedávno viděla.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

jojo, a na mě jste při slezině zapomněly!;-)

1 0
možnosti
Foto

V okolí /Dlouhá Loučka, Křenov, Šnekov/ žili moji předci z otcovy strany nejméně od 16.století. Byl jsem tam jen jednou a ke své hanbě musím přiznat, že teprve u Vašich obrázků jsem si uvědomil, jak pěkný je to kraj.

2 0
možnosti
Foto

Tak tady to moc dobře znám už téměř čtyřicet let, Křenov je moje bydliště. A určitě souhlasím, že je to pěkný kraj.:-)

1 0
možnosti
ND

Vůbec jsem nevěděla jak je to krásné město. Ráda jsem se pokochala. Člověk má velké štěstí, když má spokojene, milované dětství. Tam se může vracet, zavrtat se do jeho náruče kam za ním nic zlého nemůže.

Zuzko, i slzička mi ukápla, teď už bude jenom dobře.

2 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 31,64
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik