Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásné fotky! Prostě rodné město je jen jedno... Jo a gratuluji ke znovu nabyté svobodě a přeji další nové šance a fajnové dny...R^:-):-)

3 0
možnosti
Foto

Dík za pochvalu a gratulaci:-)

0 0
možnosti
Foto

Tož Ti přeju fajnovej restart, Zuzko. A copak ten příběh nešťastné lásky s dvojím pohřbením.....námět na blog?

3 0
možnosti
IL

I58v87a79n40a 41L57a56n86c56e

7. 10. 2019 13:04

Jak to delate, ze mate tak krasne fotky. Nikde jsem nenasla vas "portret - stin", to znamena, ze uz jste viditelna.... KrasneR^R^R^

1 0
možnosti
Foto

fotím mobilem a mám ho nastavený na automat :-) a moje obvyklé selfíčko nešlo vyfotit, protože pršelo;-)

0 0
možnosti
Foto

parádní zpráva, parádní blog. Do Moravské jsem jezdil často, měli jsme v hospodářské části zámku bigbítovou zkušebnu. Dříve byl odsouzený k zapomenutí, dnes je v bezvadné turistické kondici. Až tam pojedu někdy jen tak na kole, schovám si ho v úschovně na nádraží :-)

1 0
možnosti
Foto

Dík za pochválení a pokud dáš kolo do úschovny, bude tam malinko opuštěný, je dost předimenzovaná:-)

0 0
možnosti
MM

Bohužel jsem v tom krásném městě nikdy nebyl, tak jako v mnohých jiných a asi už to vzhledem ke svému věku moc nenapravím, tak alespoň děkuji za fotky.

A držím Vím veškerou silou palce! R^

2 0
možnosti
Foto

a já děkuju za drženíR^

0 0
možnosti
Foto

R^:-)R^ Vím, je to moje profesionální deformace, ale zeptám se - k čemu slouží ten strašlivý skleněný rondel na nádraží?8-oMěsto je moc krásné. Musím se tam někdy podívat. Vžycky jsem jenom projížděl kolem...

0 0
možnosti
Foto

to je prosím garáž na kola:-P

2 0
možnosti
Foto

R^Mám radost z Tvé volnosti:-)

2 0
možnosti
Foto

Zuzko, za tento blog velikánský dík. "Naše" městečko, je i pro mne srdeční záležitost, naštěstí jsem velice blízko. A Tobě věřím, že se sem opět ráda vrátíšVR^V

2 0
možnosti
Foto

Jitko, není za co, je to radost psát o Třebové:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 31,61
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik