Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Krásné, krásné soustředění ... I já jsem se soustředila na všechno to dění,

kol vašeho soustředění ...R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Zuzanko, soustředila jsi se sympaticky a v krásném prostředí. Takhle pohodový blog jsem po ránu potřebovala. Jo a ty dva hrníčky - úžasný!!!R^

0 0
možnosti

Krááchné vobráskýý. A Litomyšl, to je moje srdcovka. Taky jsem si tam před pár lety střihl pobyt v jednom suprhotýlku. Ale už asi potřetí jsem zaznamenal ve vašem blogu povzdech typu “potřebovala jsem to jako sůl”. Snad se “paralelně” neděje něco nemilého, to bych vám opravdu nepřál, protože samotné blogy dýchají pohodou.

0 0
možnosti
Foto

Josefe, nejen jako sůl...jste pozorný čtenář.

0 0
možnosti
Foto

V těch Toulovcových maštalách jsem před pár lety taky byl a objevil tam hospodu, kde měli nabídku dne složenou z matematických výrazů :-)

http://www.karlin.mff.cuni.cz/~rokyta/api/bezna/api106.htm

Jinak se mi nejvíc líbila zelená soutěska vlaková.

0 0
možnosti
Foto

:-) tak v takové hospodě bych netušila, co si objednat

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkně jste se soustředila! :-)

A já jsem se zase hodně soustředil na Vaše dobře udělané fotografie z Litomyšle. Mám na Litomyšl hezké vzpomínky...

2/ Za abnormalizace byla taková doba, že Olbram Zoubek nemohl příliš působit veřejně, ani se oficiálně živit tím, co uměl excelentně, tedy sochařinou. Ale směl pracoval jako restaurátor, a tak jsou i ta krásná obnovená renesanční "psaníčka" na fasádě zámku v Litomyšli jeho dílem. I když to byla myslím větší parta restaurátorů, jeden by to sám celé nezvládl.

0 0
možnosti
Foto

Jo za Olbramem jsme jezdili, byl to tátův přítel, byli jsme mu i na svatbě, kterou měl v Litomyšli

0 0
možnosti

Krásné fotky z mého kraje...

0 0
možnosti
Foto

R^Hezky jsi se soustredila:-)

0 0
možnosti
Foto

Bezva vandr s bezva lidmi. To se to potom soustředí jedna radost. R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,52
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik