Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vypadá to hezky, pěkně jste si to léto užila.. R^;-)

0 0
možnosti
Foto

Užila... dobrýho i horšího...

0 0
možnosti
JP

Léto budiž pováleno - v postelích těly, v ústech coby víno, na klíně s domácím zvěřincem, na sedačkách roztodivných restaurací, oči v plamenech, zuby v klobáse, nosy ve vůních, zpěv v oblacích. Pro mě připomenutí známých míst i objevy neznámých, díky. Pohoda z fotek čiší až tryská. Ze zvířátek i hřeje a mazlí.

0 0
možnosti
Foto

:-) jo, letos bylo léto obzvlášť vypečený ;-)

0 0
možnosti
Foto

Krásné, nezapomenutelné léto R^R^R^ Jistě velmi bohaté na hezké zážitky, jak vypovídají fotografie

0 0
možnosti
Foto

hezkej srpen sis udělala:-)

1 0
možnosti
Foto

to v každým případě, obzvlášť některé dny byly jak malovaný:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Zuzko, krásné prázdniny. Hezké září také není k zahození. Věřím, že bude.;-):-)

1 0
možnosti
DP

Fajn poctenicko spolu s pekny y fotkami. Ta genderove vyvazena kresba je "okouzlujici" a "it made my day" - promin, ale asi vlivem naseho dnesniho dusicko-severskeho pocasi si Ted nemohu vzpomenout na cesky ekvivant teto anglicke hlasky. 

0 0
možnosti
Foto

jsem se snažila kreslit vyváženě ;-)

0 0
možnosti
Foto

To je fajn, že zvítězili hezké zážitky!:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ježkovy voči, pravopis! Y!:-P

1 0
možnosti
VN

Hezky jste se proběhla po Liberci, to teda máte po tomto výletě docela kondičku...

Pokud jste to neabsolvovaly s kamarádkou autinem ... Moc se mi náš LBC na vašich fotkách líbil..... nejvíc se mi líbil popis pobytu.....

Také se mi líbil uvítací pohled Montyho ... R^

0 0
možnosti
Foto

dycky pěšky! Teda, jen v pátek ráno jsem použila bus a vlastně i ve čtvrtek k botanické zahradě...;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Krasne fotky, Zuzi, uzivej zari:-)

1 0
možnosti
ŠM

Zuzano,jedly jste v Liberci v té restauraci u ZOO? U jezírka s pelikánama? Už se to tam dá jíst nebo je to předražená bída?

0 0
možnosti
Foto

tam jsme měly jen kafe, to nebylo špatný

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik