Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nezačnu. Už ne. Naše milé společné maloměsto bylo svědkem mých tajných kuřáckých "výpalů" a různá zákoutí by mohla vyprávět. Zaplať bůh, že to je už hodně dávno a cigárka mi den ze dne začala smrdět. Je vidět, že jsem asi zmoudřela;-D;-D;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Jitko, já jsem to nikdy ani nezkoušela, zdá se tudíž, že jsem odjakživa moudrá;-D

1 0
možnosti
Foto

Bezvadné ;-D asi návratu k cigaretkám odolám, ale jen tak, tak..

2 0
možnosti
Foto

To že řekla? Saprment, to musí být ženská! :-)R^

7 0
možnosti
Foto

Jasně! ;-D Kuřáctví přeci odedávna patří mezi ony blažené, vždy sympatické špatnosti ;-D

1 0
možnosti
PB

P75e58t27r 96B62u76r56i84a86n

27. 8. 2019 22:08

Budete se divit, ale já mám přesně opačnou zkušenost (ze dvou zaměstnání). A to tu, že když u pracovního stolu něco zpracovával kolektiv, a mistr řekl: poslední várka, potom přestávka, tak nekuřáci úmyslně zpomalili, nebo přestali dělat úplně, aby to kuřáci za ně dodělali.

0 0
možnosti
Foto

Nezačínej, budeš vytrvaleji nekouřícím smrdět. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Taky jsem to kouření nějak v mládí prošvihla. To už asi nedohoním.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzanko, to chce založit kávový spolek, nenosit si kávičku k pracovnímu stolku a kazit si její lahodnou chuť prací. Taková zaměstnanecká kavárnička by stála za úvahu.;-D

5 0
možnosti
RJ

R81a56d93e70k 92J96a27r74o79š

27. 8. 2019 18:47

Antonín Dvořák promlouvajíce do duše svým studentům na konzervatoři: "Vy nekouříte? A to chcete tvořit???"

A propos, nikotin výrazně snižuje riziko Alzheimra i Parkinsona... Klidně si to vygooglujte, je to tak, byť se to mediálně tutlá...

0 0
možnosti
MK

Musíte tu zprávu dočíst celou. Riziko výše zmíněných chorob je zmírněno proto, že jako konzument nikotinu se vzniku těchto chob nedožijete. Otázkou zůstává, jestli je to dobře nebo špatně.

2 0
možnosti
MK

Začít kouřit ... přestat kouřit ... začít kouřit ... přestat kouřit - to je z extrému do extrému a jak známo, každý extrém je na ho...uby. Ideální je zlatá střední cesta. Celý život si jen tak lehce pokuřuji - cca 2-3 kousky denně - a je mi fajn. Nenárokuji si právo kouřit všude, neobtěžuji nekuřáky a stále mi to chutná. Nezameškám příliš mnoho pracovní doby a hlavně mě to pořád baví. Tak proč zkoušet nějaká radikální řešení?

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,28
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik