Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Zuzi, na příštím srazu v mini, ať jsou vidět ty dlouhé nohy.;-D

0 0
možnosti
Foto

A teď už nejsi krásná?8-o

0 0
možnosti
Foto

netuším, páč o mně už nikdo nepíše slohové cvičení;-)

0 0
možnosti
Foto

R^soustředil jsem se a přečetl, jinak bych s tím musel do lékárny...tak přečtou všechno:-)

0 0
možnosti
Foto

jen jestli jsi to přečetl správně, abys mě bezpečně na blogerským srazu poznal:-)

0 0
možnosti
Foto

Oči, které ji krásně svítí... No prostě kočka!:-);-)R^

0 0
možnosti
KL

Hadi... A na tohle si vždy vzpomenu, když bych je nejraději prizabila. A pak mě to přejde a oni stejně vymyslí další ptákovinu.

0 0
možnosti
Foto

nojo...na ptákoviny je užije, ovšem my jsme nebyli jiní, a tak je to správně

0 0
možnosti
MS

ruce jsou výborné, ale dlouhé bílé nohy jsou taky pecka ;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

bílé v každém případě ;-D

0 0
možnosti
KT

Tak hlavně, že vám nejdou ručičky dozadu Zuzko, svisle dolů, to ještě jde.;-D

0 0
možnosti
MV

Tak to je pecka. Karma. Hubené dlouhé ruce ji jdou svisle dolů...

2 0
možnosti
Foto

no celá já, synek měl už tehdy dobrý oko

0 0
možnosti
VN

A ty žluté andělské vlasy vám zůstaly ... R^;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,28
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik