Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DV

D96a77v34i88d 31V48l27k

17. 8. 2019 10:06

Nojo no furt jste chtěly tu emancipaci...............;-D

0 0
možnosti
Foto

ještě horší je, když prkýnko úplně odpadne, to potom dost studí:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to máš, Zuzanko, můj obdiv. Vždy jsem si vážila žen, které se dokázaly postavit záchodovému prknýnku! R^;-D

Vážně, já bych ho nevyměnila, nebo bych musela těch nových koupit tak pět či šest a doufat, že alespoň jedno z nich nezničím a skutečně připevním.:-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, někdy nouze naučila....dyk to známe;-D

0 0
možnosti
ND

Hehehehe, taky si říkám, že ještě vydrží, nejen to prkýnko.

Zuzko, že ty jsi studovala časopis Udělej (Urob) si sám? :-)

0 0
možnosti
Foto

jsem někdy šikovná, když mě situace donutí;-)

0 0
možnosti
JP

Musím jen obdivovat, jak pouhým dvouslovím: ... jednou (Jednou!)... dokážou ženy vyjádřit celou paletu emočně vztahových rovin v pletivu manželském. Neurčitost času a jeho odlišné vnímání ženami a muži, naději, kritiku lenosti, význam cíleného a pevného plánování, pohrdání, odhodlání a úsvit naděje a blahodárnost silových řešení, týrání šikmou plochou a bezcitnost mužských zadků, vnímání reality... A vytanula mi hned na mysli jiná věta - tentokrát mé ženy, kritizující jakousi mou nezdařenou akci (pracovní či myšlenkovou): “Ty že máš dvě vysoký školy?!” Navíc jsem, Zuzano, krátce po přečtení blogu usedl na WC a zjistil, že sedím jaksi nakřivo! Tak pěkně děkuju! Mohl jsem žít v klidu další léta, ale ano - prasklý pant! Musel jsem přijmout závažné opatření, že JEDNOU!!!:-)

1 0
možnosti
Foto

;-D no jo, jednou (JEDNOU!) se i paní Prouzová třeba dočká výměny prkýnka;-)

1 0
možnosti
Foto

"Syndrom klíčové dírky" znám jako "syndrom blízkého WC".;-) Šest tisíc za prkénko? To se po?8-o;-D

1 0
možnosti
Foto

Klárko, i daleko víc chtějí za prkýnka!;-D

0 0
možnosti
IL

I42v57a17n65a 82L92a39n72c67e

13. 8. 2019 11:47

;-D;-D;-DR^R^R^ Muzsti neradi meni prkenka, protože vecpat to jejich mohutne tělo mezi malé škírečky mezi zdí a mísou, je nad jejich možnosti. To raději přesadí celou mísu...

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 29,91
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik