Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-D;-D Díky za pobavení. Neodolala jsem a nahlédla do nabídky na internetu:

WC sedátka SOFT CLOSE -s brzdou (nabízí se otázka -Čeho?), záchodové prkénko se sprchou s dálkovým ovládáním a vodním filtrem za pouhých deset tisíc. Když jsem cenu zahlédla, zamžikala jsem a myslela si, že jsem přišla o oči. Jsem ráda, že jsi výměnu přežila ve zdraví. Jsi šikovná. R^

3 0
možnosti
Foto

To je, co? A tu brzdu máme, to znamená, že se prkýnko nesklopí najednou, ale pomalu :-)

0 0
možnosti
MM

Já mám syndrom klíčové dírky opačně, vždy když se chystám na

cestu, nebo důležitou schůzku, můj močový měchýř mě stále přesvědčuje, že není dostatečně volný.

O výměně prkýnka ani nemluvě, práce v mém věku na dvě hodiny, v kleče, v předklonu,, už jsem ani nedoufal, že se sám narovnám a vstanu. Doteď mě z té události jímá hrůza.

2 0
možnosti
Foto

no jo, to taky už znám, opačný synrdom;-)

0 0
možnosti
Foto

Nenahlížela jsi klíčovou dírkou k nám?;-DJako přes kopírákR^

2 0
možnosti
Foto

Syndrom klíčové dírky - nevěřil jsem Ti! ;-D Ale on je to opravdu

terminus technicus z urologie (hyperaktivní močový měchýř:-/);-D... Karma!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Syndrom klíčové dírky je novum, dávám to ke schválení Nejvyšší radě České lékařské společnosti. Pokud bude schválen, navrhuji synonymum "syndrom Zajícové" ( anglicky "rabbit female syndrom").

5 0
možnosti
Foto

Jo! Konečně vstoupím d dějin!

0 0
možnosti
Foto

R^Zuzi, jsi prostě šikulka. A tu asistenci domácího zvířectva dobře znám, oni chtějí pomáhat:-)

2 0
možnosti
Foto

:-)To v každém případě, ovšem při porcování kachny se rozhodně víc snaží než u prkýnka - zvěř i pan Z

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné téma! Díky za pobavení. ;-D Jsi šikovná domácí kutilka.R^:-):-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 30,32
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik