Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Moc sympatický blog, Zuzi!!! A krásně fotíš, já jsem si s Tebou tu prázdninovou procházku prostě fajn užila.R^

0 0
možnosti
Foto

Díky, Zdeni, nějak nemám energii na psaní, tak tvořím fotoblogy...

0 0
možnosti
Foto

R^Hrabáči chrní skoro pořád, ale na rozdíl od pásovce jsou při tom aspoň vidět.:-)

0 0
možnosti
Foto

Furt jsem koukala, jestli tě tam nepotkám :-)

1 0
možnosti
Foto

Ten neidentifikovaný tvor by mohl být vombat.

Jinak super prázdniny a zasloužené volno Zuzko. A pěkný fotky. A pěkná dcera. R^

0 0
možnosti
Foto

Jo, Tome, děti se mi povedlyR^

0 0
možnosti

Aha, tak takhle v létě vypadá Praha ...;-)

0 0
možnosti
Foto

Praha je krásná za každýho počasí;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Hezké, Zuzi. Měla jsi pestré prázdniny, vlastně stále máš:-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, mám. Jen někdy ta pestrost trochu přerůstá přes hlavu...

1 0
možnosti

Krásný fotky - tam všude se taky chystám - na impresionisty, na střechu Lucerny, do ZOO. Ovšem nejlepší ke knížka a výstava o exkrementech. :-)

0 0
možnosti
Foto

na výstavu jsem se nedostala:-), nechtěla jsem si kazit vzpomínku na impresionisty

1 0
možnosti

Máš bezva prázdniny, volila bych podobné, měla bych i s kým, jen kdyby mi to chodilo :-) díky za skvělé fotky. Terezce to velmi sluší.

0 0
možnosti
Foto

Kdyby mě někdo po vystoupení pozval na víno, cítil bych se diskriminován:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik