Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na tom by se dala založit česká ekonomika. Norové mají ropu, Švýcaři bankovnictví a my budeme na světové špičce v hledání peněz na zemi. Jen bude třeba to trochu zautomatizovat - na ty robotické vysavače namontovat kameru a vypustit je do ulic. V příští vládě každopádně očekávám Ministerstvo hledání peněz. :-)

1 0
možnosti
Foto

:-) možná takový perpetuum mobile po česku. Dneska ztratíš, zítra najdeš a tak pořád dokola;-)

0 0
možnosti
DV

D72a23v61i20d 27V72l70k

26. 6. 2019 14:36

Nojo někdo má štěstí, já většinou jen do něčeho šlápnu;-D

0 0
možnosti
Foto

R^ To má člověk někdy štěstí, už jsem pár korun také nalezla a neměly majitele. Zvláštní pocit. Ale ten zlomený kotník by mi za ty peníze nestál. Jenže když už se tak stalo, pak to Karlovi přejme. Hlavně aby mu noha dobře běhala. ;-)

0 0
možnosti
Foto

:-) Z nalezené tisícovky jsem měla větší radost než ze všech svých vydelanych peněz!

0 0
možnosti
Foto

no radost jsem měla velkou, to přiznám;-)

1 0
možnosti
Foto

Ať žijí šťastné náhody!R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

jo, pokud jsou šťastné, tak jsou vítané:-)

0 0
možnosti
VN

No, vy jste měla shůry dáno... Ale váš kolega , ten to má v hlavince urovnáno. R^

;-D:-/;-) ...

0 0
možnosti
Foto

To Kamil jo, jen k tomu urovnání potřeboval mít ještě zlomenej kotník, aby mu to něco hodilo;-)

0 0
možnosti
Foto

Tak tomu říkám pěkný článek, jupííí! Zuzi, krásně jsi mě pobavila a nadchla zároveň, díky Ti!

Jen mě trochu mrzí, že jsem si ten nárt zlomila zbytečně, výhra nikde žádná;-D!

2 0
možnosti
Foto

Zdeni, nezoufej, třeba se něco vyvrbí!;-)

0 0
možnosti
AL

Nádherně napsané.

Děkuji za mínus.

Já dávám karmu. :)

0 0
možnosti
Foto

R^Zuzi, mělas kliku, ale bacha na kotník. Ten já bych nedal ani za zlatý prase, natož za ty tisíce:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,37
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik