Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jako nejstarší z pěti, jsem o osm let mladšího brášku přijal za rovnocenného po jeho příchodu z vojny. Pro tři mladší ségry jsem byl a zůstal ochráncem. ;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JC

To máte štěstí, my oba (manželé) jsme ti starší a neumíte si to představit.

0 0
možnosti
Foto

R^Zuzi, stejně nejlepší to mají dvojčata, ta jsou si rovna a co si které z nich vybojuje, to má. Vidím to denně na našich kočkách, u nichž vlastně ani nevíme, kdo z nich je o těch pověstných pár minut starší a kdo mladší;-D

1 0
možnosti
Foto

no jsou asi na sebe dost upnutý, když jsou stejnýR^

1 0
možnosti
Foto

Ono hodně záleží i na tom, jestli je starší sestra nebo bratr. Já jsem starší sestra mladšího bratra a měla jsem za úkol být rozumná, pečovatelská, spolehlivá, zodpovědná, obětavá, laskavá, ochranitelská, tolerantní... někdy mám pocit, že to naši zapomněli včas stopnout;-D.

4 0
možnosti
Foto

jo, to znám. Mám starší dceru a mladšího syna. ;-D

1 0
možnosti
MV

... jsem ten starsi...

0 0
možnosti
Foto

No jo, ale u starším sourozenců je zase postrachem věta "Nech ho, von je ještě malej a nemá z toho rozum!" a mladší mu může dělat ty největší naschvály.;-D:-PR^

3 0
možnosti
Foto

já jsem žádný naschvály rozhodně nedělala;-D

1 0
možnosti
Foto

Jako starší sestře jste mi trošku zvedla tlak, díky, mám nízký! ;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 31,76
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik