Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Za vaší básničku, pro mládí roním slzičku ... díky ... R^

1 0
možnosti

Nedá mi to a inspirován vaší básní, Zuzano, karmuji a volně navazuji:

Zavřená vrátka zaprášených půd

Vzpomínky staví na znamení

Pírko, co slétne z nebe odtamtud

přistává do vlasů tvých snění

Mění se půdní hnutí žlutých vest

z divoké touhy v tichý dotek

Mění se strom zpátky na ratolest

na pohnutí zažloutlých fotek

2 0
možnosti
Foto

Siebzehn(ale vlastně 16 let)jahr blondes haar... jak pěl Udo Jürgens. ❤️

0 0
možnosti
Foto

To má být smajlík - srdíčko - palec.

0 0
možnosti
Foto

:-)R^moc hezká-báseň i ta dívčina na fotkách;-)

0 0
možnosti
Foto

Věděl jsem, že umíš psát básně. R^

0 0
možnosti
Foto

hezký...upřesnění fotek nebylo třeba, hned jsem Tě poznal:-)

1 0
možnosti

Jemné, něžné, jako ta blondýna na obrázku ,

1 0
možnosti
Foto

Zdání klame, byla jsem dost odvážná...nebylo mi ani 16...

0 0
možnosti
Foto

To je zase krásný!!! Tak pěkně gruntuj šuplíky, ať je den pro nás všechny svátečnější.R^

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, to je k tomu nedělnímu kafi

1 0
možnosti
Foto

R^kukR^asi se hned objevím nad Tebou. Opět krásné psaní.V

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,65
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik