Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásná nostalgická básnička, to je přesně ono, co můj dnešní den potřebuje. Zuzanko, je potěcha ji číst!!!R^

0 0
možnosti
VN

Smutek je potřeba do verše skrýt ... R^ ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jo to znám tyhle "dumky žalky". Hlavu vzhůru, Zuzko.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Tajně Vám píšu,

že co smutné,

to i pěkné někdy je

R^

1 0
možnosti
Foto

Dyť jsem Ti říkal, že to patří na blog. Moc pěkné....R^

3 0
možnosti
JS
Foto

R^ Pár řádků, které říkají vše. A přesto tak nějak hladí duši. Smutek prostě musí občas ven. V

2 0
možnosti
DS

Ach, to je krásný...V

1 0
možnosti
Foto

Je tam úplně to všechno...achjo.R^V

2 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik