Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DK

Je nanejvýš dobré, že se lidé jako vy ozývají, a publikují své zkušenosti.

Díky.

10 0
možnosti
DK

... a ještě. Dívám se na diskusi. Není tu jediné minus. To se jen tak nevidí. R^

2 0
možnosti
Foto

Jedná z mála věcí, o kterých mám v životě absolutní jistotu je, že komunistům se nesmí ustupovat. A kdybyste dobrovolně opustila pozici kronikářky, byl by to nejen ústupek, ale současně i výhra sil temnoty. A to se nesmí stát. Takže bojujte,protože vaše bitva je dobrá.

4 0
možnosti
Foto

Vysvětlovat by naopak měli lidé, kteří estébáky tolerují. Není třeba vysvětlovat, proč je nesnášíte, protože to snad dá rozum.

Jestli si můžu dovolit poradit, pište kroniku dál, sice to už nebude oficiálně, ale pokud Vás to baví a děláte to ráda, tak v tom pokračujte, respektive začněte si svou kroniku. Navíc jako neoficiální kronikářka nebudete ničím omezována. Moje rodina žila skoro tři století v malé vesnici a jeden učitel si tam jen tak ze zájmu psal svou kroniku. Nebyl oficiálním kronikářem, ale v dnešní době má jeho kronika obrovskou hodnotu. Začal v době, kdy tam učil, ale současně hovořil s pamětníky a doplnil i údaje z dřívější doby. Kronika se zachovala a je to opravdu zajímavé čtení. Takže pokud k tomu máte vlohy a baví Vás to, pokračujte, jednou si to někdo moc rád přečte a bude Vám vděčný.

7 0
možnosti
Foto

Leontýno, moc děkuji! Skvělý nápad a já budu psát svou kroniku. Bez omezení. 

1 0
možnosti
DV

D30a85v56i49d 65V19l29k

8. 11. 2018 22:13

.Díky ZuziR^

2 0
možnosti
JK

J16o17s19e42f 30K34l95a71t

8. 11. 2018 21:00

Mám stejné pocity jako vy.Bohužel

1 0
možnosti
JK

J84a28n 62K49l52á26s45e27k

8. 11. 2018 19:34

Karma a máte můj obdiv.R^

Je bohužel smutné, že dnes už zase ta morální spodina má významný vliv na chod našeho státu a pro vyznamenání si chodí kovaní bolševici, estébáci a mlátičky. A přitom se nemůžu zbavit dojmu, že tento směr vytyčil již v 90. letech vládnoucí V. Klaus a následně ho rozvíjel a prohluboval jeho opoziční smluvník Zeman.

8 0
možnosti
Foto

Souhlasím s Vámi, taky mám ten dojem.

2 0
možnosti
Foto

Teda, Zuzano....8-o;-€8-o, ale jsi kadet! R^V Jediný klad, který v tom vidím je, že ti kronikářství nebylo zakázáno a násilím odebráno. Zdá se, že zbytky demokracie u vás v obci ještě zůstaly...;-):-/ Každopádně je to celý naprosto nechutný....

4 0
možnosti
Foto

Nový starosta mě nikterak nepřemlouvala jen podotkl, že to bere v patrnosti. Tak asi tak.

2 0
možnosti
Foto

R^ To, co autorka przentuje, je více než SROZUMITELNÉ, i pochopitelné, vč. jejího rozhodnutí. Spíše mě překvapuje ,,prozření" mnohých až po více než čtvrt století po tzv. sametu:-/

6 0
možnosti
Foto

I10v82a81n 28M71a62r19e89k

8. 11. 2018 21:08

P.Jiroudku naprostý souhlas. . . . . .A že jich je! Rv

2 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik