Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zuzanko, chápu!!! Skoro by se chtělo říct, že je zvláštní, že se při vyhasínání hoří. Proto to neřeknu, není to pravda. Hoření ano, ale to druhé ne!!!;-D

3 0
možnosti
Foto

Zdeňko, mé ženy mi rozumějí ;-)

1 0
možnosti
VV

Dorba,

nejsem zrala zena, tedy to radeji nebudu cist. Ale jaky je rordil mezi zralou ci nedozralou a i nezralou zenou? Tu prezralou si nejak doveru predstavit.

0 0
možnosti
Foto

J47a87n 24P57r65a31ž94á42k

11. 10. 2018 13:41

R^Zuzi, aspoň ušetříš v zimě za topení.;-D Ne, promiň, mi Ti v Otravě nasadíme pivní léčbu a bude Ti dobře raz dva:-)

1 0
možnosti
JN

J57o30s47e51f 46N70i42k68l

11. 10. 2018 13:06

...nebojte se to přejde...a zase budete "potřebná"...

1 0
možnosti
Foto

nojo...moje kamarádka nedá bez vějíře ani minutu za den:-)R^

2 0
možnosti
JS

Chválím vašeho pana doktora, který stejně jako ten necpe hormony do ženy za každou cenu. Jinak jelikož mě to čeká a nějak si to asi moc beru (krize středního věku :-)))) ) tak doufám, že budu jako vaše maminka ;-)

1 0
možnosti
MS

Nezoufejte, bude líp. ....... no nicméně nějaký čas to potrvá.

Docela pomáhá Sarapis soja - alespoň mě. A rodina si oddechla, že už se nemusí balit do dek a trávit večery ve svetrech pletených fuseklích od babičky;-D

0 0
možnosti
JS

Madam, vykašlete se na vědu a když Vás to baví tak šoustejte bez zábran.

5 0
možnosti
Foto

A víš Ty, co je to andropauza? Vo tom raději nebudu psát nic.R^

0 0
možnosti
Foto

šmarja...vygůglím. Nebo mi to radši povíš, až dorazím do Ostravy

0 0
možnosti
MM

Cítím s Vámi, rodit a vše kolem toho a pak návaly Ovšem, co my chlapi, když se od určitého věku, občas nedostaví nával tam kde by měl. ;-(

11 0
možnosti
Foto

to je taky blbý, Mirku, zvlášť když protějšek je v jednom ohni ;-D

8 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik