Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RM

Pokud to nebylo pouze vděčné téma, ale menopauzu máte za dveřmi, doporučuji jako 49 let ženatý senior Peruánskou Macu Negru, která mé paní už léta od vámi uvedených příznaků pomáhá.

0 0
možnosti
Foto

Toto je jen jedna z mála nepříjemností, těch postupem času okusíte více, ale my ženy stále s něčím bojujeme, tady přichází jen další malý problém, který se naučíte zdolávat.:-)

0 0
možnosti
JS

:) Ty tisíce stupňů, mám i bez přechodu, takže Ti úplně rozumím - teď možná budou oprávněné, bo už taky patřím "kehrobuspěju" :))

0 0
možnosti
Foto

R^chápu-mám to už naštěstí za sebou--držím palce a věř, že pak bude mnohem líp, pokud se to přežije:-)VR^

1 0
možnosti
Foto

Neboj, tohle není úplně aktuální, já už jsem taky v cajku

0 0
možnosti
Foto

;-)R^Něco o tom vím! Ale už jsem v normálu.

1 0
možnosti
DV

D77a40v82i52d 71V23l28k

12. 10. 2018 8:19

Já mívám návaly jen, když se navalím v hospodě ;-)a vzhledem k tomu ,že jsem pak dva dny na hadry, tak už to skoro nedělám. Jinak ženy to nemají s tím stárnutím jednoduchéR^

1 0
možnosti
Foto

Davidku, jaký stárnutí???

0 0
možnosti
JJ

Prečo Jano ideš? Pre parát.

1 0
možnosti
DS

Zuzko, cítím s Tebou...Drž seV

0 0
možnosti
Foto

Hm, to je optimistický... Doufám, že mám ještě pár let čas.;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, neboj, máš ještě moře času! Jen teda dost rychle uteče...

2 0
možnosti
Foto

Díky za zpověď, aspoň vím, do čeho jdu, já jsem zatím ještě nevyzrálá.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Já byla taky dlouho nevyzrálá. A najednou - šup, dozrála jsem.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS