Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Asi na tech Ruskach neco bude. Synuv byvaly spoluzak uz ma treti manzelku, treti rusku.

0 0
možnosti
Foto

a že je tak často mění?

0 0
možnosti
JS

Krásný slovně hýbací pohlednice od móře, Zuzi.

Díky, že ́s je dovezla :)

1 0
možnosti
Foto

neboj, letos pojedu ještě jednou! Zas něco napíšu.

1 0
možnosti
VN

R^ Ještě pár ročků, vidím ve vás kočku ... :-) snad se to ještě podá,

snad nám naše zdravotnictví nějaký lektvar dodá ... R^

1 0
možnosti
Foto

vono to není ani tak v lektvarech, jako v nátuře. :-)

1 0
možnosti
MM

Krásné psaní, jen nevím jak to teď popsat, snad tak, že od Vás je to příliš předčasná nostalgie. Při Vašem elánu a radosti ze života se asi mýlím. :-)

1 0
možnosti
Foto

Na mě působí moře hodně nostalgicky... prostě bych chtěla být zas mladá...chjo.;-)

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, úplně jsem to viděla! ;-D

2 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 31,34
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik