Diskuse

Kamarádky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Je to smutné, tyto rány na duši nám už nikdo nikdy nezahojí, jen čas milosrdně posunul poněkud do pozadí, aby zase v toto výročí vyplavaly na povrch.

3 0
možnosti
Foto

Zuzko, vždycky, když si pouštím Pelíšky, tak v samotném závěru brečím jako stará Dorota, když tam běží ty titulky o kamarádech, kteří se nevrátili... nevěděl jsem, že je to taky o Tobě. R^

7 0
možnosti
Foto

Tome, když jsem tenhle film viděla poprvé, tak jsem se na konci filmu u těch titulků normálně složila...

1 0
možnosti
Foto

Smutný příběh, protože je pravdivý.R^V

7 0
možnosti
ND

Potichu jsem ti klikla.

4 0
možnosti
Foto

VR^... z jiného úhlu, a o nic méně silné a smutné.

4 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 30,91
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik