Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Taky v těchto vedrech utíkáme do blízkých Krušných hor. A okýnka jsou krásná, také je ráda a všude fotím. :-)

1 0
možnosti

Moc hezké zážitky a stejně hezké fotografie. Přinesla jste mi z těch Krkonoš krásné osvěžení, i když mi teploměr ukazuje třicet ve stínu. Pěkný den a ať Vám to na podzim o výročí sboru krááááásně zpívá Zuzanko. Zdravím. R^R^V

1 0
možnosti
Foto

R^Ty si to umíš užít, Zuzko:-)R^

1 0
možnosti

Tak tohle se dobře četlo R^ . všude zeleno, u nás slámově bílo ...

1 0
možnosti
Foto

R^Zuzi, to musela být paráda:-)

1 0
možnosti

Zivot je krasny, kdyz mate kamarady, s nimiz vam to ladi. - svata pravda

a i za ty plakaty karma, Zuzko

1 0
možnosti

Hlavně jestli ́s neztratila hlas, abys dnes nebyla indisponována :)

Okna taky miluju!

1 0
možnosti
Foto

Jani, neboj. jen nevím, v jakém stavu v tom vedru dorazím. To víš, příměstskej bus...

1 0
možnosti
Foto

Karma karmoucí....to musela být krása. Zmocňuje se mně bezbřehá závist. Krásné prostředí, jistě krásný zpěv od krásných lidí....VR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik