Diskuse

Nemám koule

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dovolila jsem si, Zuzi, o těch tanečních napsat na svém blogu, tak kdybyste měla chut se podívat, čeká na vás.

0 0
možnosti

Já bych řekla, že za to "zimní znepokojení" nakonec může sluníčko Zuzko. Vlastně teď se k nám začne vracet - a s ním bude stoupat teplota i naše sebevědomí. Tak hurá, už to bude jen lepší. Zdravím. !R^:-)

0 0
možnosti
Foto

řekl bych takový ženský předjarní článek :-)

1 0
možnosti

8-o. Copak? Bude zase dobře, Zuzi jste zdravá:-) a to je to nej. Máte krásné zdravé vnouče, co krásnějšího na světě.?? Nálada se vrátí, a tím tancem, co navrhuje paní Jana, s tím souhlasím. Než jsem se vypráskala na kole, tak jsme také chodili s mužem do tanečních. Člověku to opravdu zvedne náladu a energii. Zkuste toho svého Zajíce přemluvit a najít taneční školu, která má výuku vícekrát v týdnu, kde by jste po domluvě chodili střídavě.R^

2 0
možnosti
Foto

Teď mne napadlo...v Praze se na několika místech tančí agrentinské tango. Každý den. Je to moc hezký tanec, takový "jiný".

My se tady k němu nedostaneme, ale v Praze to není problém. To by taky mohlo být prima.

1 0
možnosti
Foto

Zuzi, ty zimní krátké dny jsou pekelné a na dobrou náladu se dokážou postavit okovanými podpatky. Nebo rampouchovými, to podle druhu zimy. Zase se to "odvane".

Měla jsem to podobně (každoroční zimní senior bez ohledu na věk), dokud jsme nezačali tančit. To pomohlo. Jenže ono na každého "platí" něco jiného. Hlavně buďte zdravá.

2 0
možnosti
Foto

Jano, zrovna včera jsem říkala panu Zajícovi, že by se mi líbilo chodit do tanečních pro dospělé, jenže on pan Zajíc pracuje na směny.

0 0
možnosti

To mě uklidnilo, Zuzko. Ženska s varlaty je dost děsná představa.

1 0
možnosti
Foto

R^Zuzi, zimní "období temna" člověku na náladě určitě nepřidá, ale bude líp. Třeba hned za týden touhle dobou:-)

2 0
možnosti
Foto

R^nezoufej, koule nemáme, ale zato pěkné polokoule-dvě vepředu nahoře a dvě trochu níž vzadu, v konečném součtu čtyři polokoule dají na dvě koule, takže na tom jsme stejně dobře jako chlapi-a většinou je máme větší, takže jsme na tom vlastně líp

2 0
možnosti
Foto

A pak že není matematika krásně romantická...:-)

0 0
možnosti

VZuziku, jsi fajn baba R^ I bez koulí R^

2 0
možnosti
Foto

Taky nemám koule, vrásky mám, faldíků nepočítaně, poprsí zatím celkem ujde...a tak to nějak se svým životem musím "skoulet".;-) To půjde, Zuzko.:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Poprsí u mne - hlásím, že už nedokonalé, přímo nežádoucí;-D;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,65
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik