Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vzala bych to s maličkou obměnou Zuzanko - "Lásku, zdraví, štěstí". a humor nesmí chybět.V:-)R^

1 0
možnosti
Foto

vam take zdravi stesti atakdale :))

1 0
možnosti
MV

neni Jezisek moc zavodnenej?...

klidnej a zdravej rok preju, Zuzko!

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, že jsi sama doma a nudíš se? ;-D;-D Hodně zdraví, štěstí a kdosi mi přál i prachy, tak tedy ty PRACHY.;-)

1 0
možnosti
Foto

no...nenudím, flákám se! ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^tobě taky Zuzko-hodně dobrých nápadů do psaní:-)

1 0
možnosti
Foto

J36a13n98a 28M75a51j77o61v17á

30. 12. 2017 15:07

Zuzi, přeji zdravý rok se svižnou klávesnicí :-)

1 0
možnosti
Foto

To je hezký přání! Dík!

0 0
možnosti
Foto

J88a73n 37P33r24a69ž48á94k

30. 12. 2017 15:03

R^Zuzi, ať Ti to příští rok píše nejmíň tak dobře jako letos:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, díky, tobě taky!

1 0
možnosti
Foto

;-DR^Jako vždy, jsi mě potěšila. Tak krásný příští rok!

1 0
možnosti
Foto

Jitko, dík! Taky přeju super rok!

1 0
možnosti
Foto

;-D;-D Ta Vaše novorečenka mě fakt rozesmálaR^. Díky:-). Ať se Vám všechno v novém roce daří a s úsměvem, to jde všechno líp:-).

1 0
možnosti
Foto

Taky přeju vše dobré - hlavně zdraví, dobrou náladu, atd. atd.R^:-):-)

3 0
možnosti
Foto

Pavlo, to je nejdůležitější - zdraví a dobrá nálada. Moje řeč! Tak to přeju i tobě!:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,67
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik