Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LM

Zuzanko, český ďouče a švéddská ocel přežijí všechno! Přeji hezké vánoce a PF 2018! V:-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^máš skvělou práci-držím práci ať přežiješ;-D

já vím že to zvládneš;-)

0 0
možnosti
Foto

Milá Zuzanko, vánoce v takovém pojetí by mě naopak bavily. Aspoň by byla švanda.

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, originální předvánoční čas mající své kouzlo. Uzivej, to nevymyslis , to se musí stát.:-)

0 0
možnosti
DV

D62a49v74i87d 28V81l88k

12. 12. 2017 12:29

To musí být zajímavá práce:-)

0 0
možnosti
Foto

J52a63n 52P31r47a57ž46á70k

12. 12. 2017 11:56

R^Zuzi, Tys to nepochopila, neozdobený stromeček ve tmě je Cimrmanův vynález a ti dva studenti ho přišli předvést všem divákům.:-)

0 0
možnosti
JS

;-DR^to jsou ti modernisti - samý novinky a nikde nic.

Zuzi, drž se!

0 0
možnosti
Foto

Dobrá, ale já si potrpím na Vánoce tradiční, připomínají mi dětství... Jediný luxus - aby byly bílé... ;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Pěkně si to užíváš. Avantgardní stromek:-). To přednesu doma. Jsem zvědavá, co kluky napadne:-).

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 30,65
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik