Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Blahopřání k výročí!

1 0
možnosti
Foto

VRada vás čtu a moci být tady s vámi mi změnilo život. Nemám problém s myší ani fotkami. Ovšem s češtinou jsem na štíru. Nikdo není dokonalý. Mnoho krásných článku od vás pro nás přeju minimálně další desítku.

2 0
možnosti
VF

Strašíte dobře!

Patříte do kategorie sympatických pohodářů. Tak ať se Vám daří i mimo blogy.:-)

2 0
možnosti
Foto

Gratulace k výročí!R^:-)

2 0
možnosti
Foto

J87a48n 15P78r94a38ž82á42k

10. 11. 2017 12:45

R^Jsem rád, že tu jsi, Zuzi, tak Ti přeju mnoho krásných článků a spokojených čtenářů do dalších deset a více let:-)

4 0
možnosti
Foto

Honzo, my dva jsme kolegové už...hodně dlouho...na lidovkách i zde! Taky jsem ráda, že jsi byl tam i tady.

2 0
možnosti
DP

I já se přidávám ke gratulantům, kteří Tvé blogy moc rádi čtou, a těším se na dlouhé pokračování Tvé blogerské kariéry.:-)

2 0
možnosti
Foto

Dane, díky blogu mám čtenáře/ kamaráda i daleko ve světě!

1 0
možnosti
Foto

Blahopřeji, vždy Vás ráda čtu! :-)

3 0
možnosti
Foto

Zuzko, gratuluji k výročí a je fajn, že jsiV;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Já jsem taky ráda že jsem! ;-)

1 0
možnosti
RE

Zuzko, tobě díky za to, že sem vnášíš trochu lidské pohody, kvůli které to má stále smysl číst:-)

2 0
možnosti
ND

Gratuluju, Zuzko, já jsem začínala na Lidovkách jen o pár měsíců dřív a pamatuji si, že když jsi to toho rozjetého vlaku přistoupila, tak ses mi jako autorka moc líbila a později i jako kamarádka. Tak jen dál, houšť a velký kapky!;-D

2 0
možnosti
Foto

Naďo, to je vzájemné!

0 0
možnosti
  • Počet článků 430
  • Celková karma 29,82
  • Průměrná čtenost 1255x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik