Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pěkná dovolená - jsem ráda, že jste si ji Zuzanko krásně užila. Zdravím. R^

3 0
možnosti
Foto

R^Dík za krásný výlet, Zuzano! Kdyby se spolu půjdeme kochat na nějaký hřbitov? Taky na nich ulítávám! ;-)

2 0
možnosti
Foto

No já se taky často vyskytuju na hřbitovech a kochám se. Moc se mi líbí ty v Dánsku. Kromě krásných hřbitovů tam všude mají i krásný záchody. Nejen teda na hřbitovech.

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné, nádherná místa a samozřejmě i fotky R^

Rakousko je - jak se zdá - zemí, jejíž obyvatelé příkladně pečují o přírodu, krajinu a o vzhled svého bezprostředního okolí.

2 0
možnosti
ZJ
Foto

Ahoj Zuzko, před časem jsme bydleli ve Veldenu v hotelu Leopold /či tak nějak podobně/ ve 4. patře a východ slunce z terasy byl tak krásný, až to byl kýč /fotograficky nezachyceno/. Pak následoval celodenní objezd Worthersee na kolech. Což mimochodem doporučuji, není náročné.

Jen s tou kuchyní mám asi problém, ty Leberknodelsuppen mi nějak nejdou ;-D R^

1 0
možnosti
Foto

no to já jsem jedla ryby a taky vínršncl a to byla teda dost dobrá volba

1 0
možnosti
  • Počet článků 429
  • Celková karma 31,75
  • Průměrná čtenost 1258x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik