Diskuse

Divoké letní noci a taky pěkná divočina ve dne

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zuzko já bych to nevydržela. Myslím tím udržet ten soustrastný výraz. Já se směju ještě teď. Ale moc Tě chválím, mám doma podobného pana Šumu a ten by tedy rozhodně vyšuměl, kdyby člověk v té situaci nebyl dosti soustrastný. :-):-):-) Zdravím. R^

0 0
možnosti
MV

na to musi mit holt zenska poradnou naturu (zmizet od manzela ve chvili, kdy se o nej pokousi mrtvicka - jak pises...)

ale s autem - moje taky prestalo fungovat a ja si rek: nechť. a 4 mesice jsem ho nechal za trest jen tak postavat pred barakem. ale prislo leto a vejlety a poslal jsem ho do nemocnice - v patek mi ho privezou zpatky

4 mesice bez auta je krasa!!!!

0 0
možnosti
Foto

Marku, někdy je nutný zmizet. Mrkni na svůj fb, tam ti to píšu podrobněji.

0 0
možnosti
MV

ty ses proste pevna natura - odejit od manzela ve chvili, kdy se o nej pokousi mrtvicka...

a hele, auto mi taky chciplo a tak jsem se na nej vic jak 4 mesice vykaslal a zacal fungovat bez nej - a slo to

ale nastala doba vyletu - tak jsem ho poslal do nemocnice a v patek mi ho priveze zpatky sanita

krasny leto preju, Zuzo

0 0
možnosti
Foto

Zuzko, no pro mě nové informace o vytukávání kódu. No je pravdou, že automatiku jsem nikdy nechtěl. Jo, a že vztkazuji panu Zajícovi, že je šikovnej.R^

1 0
možnosti
Foto

R^ Taky jsem chodila krmit prasatko, po dvou kilech jablek se nechalo i podrbat za uchem ;-D

0 0
možnosti
DT

Zkrátka pohodový víkend;-DR^

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, fajn zážitek a pan Zajíc za odvahu taky jeden palec!;-)R^R^

0 0
možnosti
DV

D70a89v30i94d 39V67l91k

26. 6. 2017 18:31

Krása Zuzko:-)R^

2 0
možnosti
Foto

To tuc, tuc dobře znám. Vzhledem k naší vzdálenosti od hráze,kde se konají podobné festivaly s kapelami podobných názvů a podobným štěpným textem jejich "písní", mám vůči močící mládeži, ana se vrací ohluchlá, napitá a nakouřená, poměrně vyhraněný postoj. Představa, že bych je brzdil uprostřed cesty naštorc postaveným vehiklem, je pro mne poměrně frustrující.

Jsem rád, že to pan Zajíc přežil.

3 0
možnosti
Foto

Tomáši, kdybys ho viděl, tak by ses divil, že to přežili ti mládežníci. Zuřící Zajíc je horší než zuřící býk. ;-)

0 0
možnosti