Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Já bych to napřed zkusil se zabitím těch molů, zabít pana Zajíce by asi bylo komplikované a taky by se možná do toho vložily orgány;-Da mohly by z toho být pro Tebe nepříjemnosti;-). Přeji Ti úspěšný boj a naprosté vyhubení molů, aby si nedopadla jako já - žena mi dala k narozeninám kvalitní vlněný svetr, na kterém si ke zlosti nás obou pochutnal mol, co se dostal do našeho šatníku, zřejmě sme si ho nechtěně dovezli z našich cest po světě.;-(

2 0
možnosti
Foto

R^Potvory mrňavý vlezou všude jak trpaslíci. Ani kočky na ně nestačí. Likvidovat, likvidovat, likvidovat - přeju pevné nervy, Zuzi:-)

1 0
možnosti
Foto

Jó, kočky to loví a baští!

1 0
možnosti
JB

taky jsem trochu gůglil a bude dobré, když si do domečku pořídíte kachnu nebo čuníka. těm tahle potvora chutná

1 0
možnosti
Foto

no jo...Zajíc nestačí...

0 0
možnosti
KC

Pište, dobře se to čte!

1 0
možnosti
Foto

Vám karma, i když pana Zajíce naprosto chápu. Nabíječka k dávno neexistujícímu mobilu může jednou najít nové uplatnění, stejně jako stovky jiných věcí, které nám ženské občas nenápadně vyhazují do popelnice.

Já bych jen k té invazi z Pyrenejského poloostrova přidal jednu potvoru z Východu. Letos tu máme asi desetkrát víc než v jiných letech takových nesympatických černých broučků - černých s nějakým oranžovým vzorkem na zádech. Poradil jsem se se strejdou Gůglem a zjistil jsem téměř mimo jakoukoliv pochybnost, že to jsou larvy slunéčka východního - agresivnějšího příbuzného naší klasické berušky. Tak se můžeme těšit, že za pár týdnů budou ty potvory všude.

1 0
možnosti
JB

a navíc jsou agresivní a koušou. nikdy bych nevěřil, jak takové kousnutí od obyčejné berušky bolí

1 0
možnosti
  • Počet článků 428
  • Celková karma 33,06
  • Průměrná čtenost 1261x
Nejradši mám chleba se sádlem. A taky ráda píšu.

...že je Hodně mužských, málo chlapů (1. knížka), vím moc dobře. Jaké jsou Nezbytné pomůcky zralé ženy (2. knížka), taky vím, stejně tak vím, jak  umí být Drsný život zralé ženy (3. knížka), ale pořád ještě Tančím u tyče (4. knížka) a můj život mi právě zpestřil Lotr (5. knížka)

Píšu i zde:

Profil uživatele | i60.cz

 

 

Seznam rubrik